sobota 14. února 2015

Depilace a kolíčky

Včera večer má paní jen zkontrolovala, jak jsem byl úspěšný (či spíš neúspěšný) při snaze depilovat chloupky z intimních partií - depilační proužky asi nesprávně používám, pár chloupků z šourku se mi sice podařilo vytrhnout, ale objevila se krev, a na kůži u kořene penisu se mi spíš vosk lepil na kůži než aby se dařilo chloupky odstraňovat.

Dnes ráno jsme s mou paní znovu probrali seznam z článku Odpírání orgasmu submisivnímu muži a shodli jsme se na tom, že:
  1. Vyholený - dělám dobrovolně, s ohledem na klícku...
  2. Prst do zadku - na to možná časem dojde, až bude má paní mít chuť na takové hrátky.
  3. Dráždit penis alespoň jednou denně - snad bude realizováno, pokud nebudeme z běžného denního života daný den dokonale utahaní, snad dojde i na masturbaci pod dohledem... A jinak se musím smířit se dny s odepřeným orgasmem a pobytem v klícce.
  4. Nahota, on svlečený, vy oblečená - hra přijata.
  5. Nahota venku není v městských podmínkách dost dobře realizovatelná... Zato nudistická pláž nás čeká v létě - kdo budeme v plavkách a kdo bez plavek?
  6. Rozpaky - zrealizovat lze snad ono slovní dráždění typu: „Co myslíš, že by si oni mysleli, kdyby věděli, že jsi vyholený a já vlastním tvůj orgasmus?“ Ale vhodná přítelkyně, které by se dalo natolik věřit, aby se dala zaranžovat „náhoda“ jaksi nehrozí...
  7. Testování jeho poddajnosti - popsané body seznamu jsou diskutabilní. Již víme, že jazyk v zadečku mé paní dělá dobře.
    Drhnutí zad, nohou, masáž těla, cokoliv... už praktikujeme dávno. Pomoc s domácími pracemi je dávno u nás běžná, úlohy jsou rozděleny.
    A ano, oba musíme mluvit a dozvědět se co nás vzrušuje a co ne!
    A povinnost po každém orgasmu zkonzumovat svůj ejakulát? Uvidíme. Snad první, co ozkoušíme, je, že budu pod dohledem masturbovat a následně z talířku slížu své semeno. Uvidíme...

(Ilustrativní foto k bodu 6 - zdroj zde)


Pak jsme společně v zatemněné ložnici věšeli prádlo, já nahý, má paní oblečená.
Načež jsem dostal pokyn ulehnout na záda na postel, má paní sundala klícku (jako obvykle kroužek kvůli okamžité erekci zůstal), dlouze mne dráždila rukama. Pak mi dala na bradavky kolíčky, nasedla na koníčka a dlouho si užívala. Bolest v bradavkách mne odváděla od vyvrcholení, jízda na koníčkovi mohla být tedy velmi, opravdu velmi dlouhá. Na závěr jsem dostal svolení, aby se "koníček dal do cvalu", házel jsem s sebou a skončil orgasmem.
Následné sejmutí kolíčků přineslo bolest nepředstavitelnou - ještě teď mám bradavky nadmíru citlivé.
A zbytek dne samozřejmě v klícce...

Žádné komentáře:

Okomentovat