pátek 16. ledna 2015

Objednávky a milking

Objednávky (popsané a zobrazené zde) skutečně dorazily, takže jsem doma oba balíčky zvědavě rozbalil, zboží prohlédl, osprchoval se a jal se vše vyzkoušet (a pořizovat fotodokumentaci - časem zveřejním).
Nejprve jsem ozkoušel ony zajímavé pánské boxerky - jsou sice bílé, ale vlastně skoro průhledné. Pak jsem ozkoušel c-string pánská tanga - je to neobvyklý pocit z nezvyklého druhu spodního prádla.
Pak jsem si nasadil novou klícku - kovová je oproti té silikonové znatelně těžší, ale zdá se mi náramně pohodlná.
A pak jsem zkusil na klícku obléci ony pánské boxerky (a to jejich průhlednost skutečně vynikla, však uvidíte), no a pak zkusil na klícku c-string pánská tanga (ta naopak klícku dokonale maskují) - a v této kombinaci zůstal celé odpoledne.

A že jsem dnes náhodou doma zcela sám, ozkoušel jsem si večer ještě jeden zážitek:
Lehl jsem si na postel, oděn jen do trička a kovové klícky, navlékl si tenkou gumovou rukavici a zkusil vsunout prst do řitního otvoru a sám si masírovat prostatu. Moc se mi to ale nedařilo.
I vzal jsem manželčina "robertka", jímž ji občas uspokojuji, navlékl jeden prst rukavice na něj, natřel lubrikačním gelem a zasunul. Pak zapnul vibrace na plný výkon, pomalu dal roztažené nohy k sobě a vychutnával si neobvyklý pocit. Pak stačilo dotknout se žaludu penisu dvěma prsty a skutečně - během okamžiku z ochablého penisu uzamčeného v klícce vytekl ejakulát. Milking skutečně funguje!
Mimochodem, po milkingu zůstal pocit jakého si prázdna, ale na druhou stranu zmizel pocit nezvládnutelné nadrženosti.
Sundal jsem klícku, osprchoval se a omyl, klícku zase nasadil a zamkl. A tak půjdu za chvíli spát, oděn jen do trička a klícky...

Žádné komentáře:

Okomentovat