pátek 16. ledna 2015

Úryvek, který pasuje

Tato část textu, volně přeložená a upravená na naši situaci, z článku Cuckold Denial, na mne a manželku celkem dobře pasuje:
Možnosti intimity - orální uspokojení ženy
Bez toho, abych se "nechal rozptylovat" vlastním aktem pohlavního styku, otevírá se nám jako páru mnoho možností, které bychom si jinak možná nechaly ujít. Má manželka, manželka muže s nasazenou klíckou, je již dávno důvěrně seznámena s mým jazykem - často je právě jazyk jakýsi výchozí pohlavní orgán, jakmile je zřejmé, je penis není dostupný, je uzamčen. Právě jazyk je nyní onou hybnou silou pro splnění manželčiných přání, vede k jejímu uspokojování, aniž by musela myslet na to, že pak pro změnu já budu chtít zasouvat do její již uspokojené "mušličky" svůj penis. I když by si pravděpodobně užila poctivou soulož, odpírání orgasmu muži je tak jakési hmatatelné rozšíření či rozlišení rolí, v našem případě "žena po dvou porodech, řekněme, začala být lehce frigidní" - prostě už nemá takové sexuální touhy jako dříve, a proti tomu "věčně nadrženej chlap". Odpíráním orgasmu mne tak žena vlastně vede k submisivitě - cvičí mne v ní, a já se tu tím ještě veřejně chlubím... A užívám si to.

1 komentář:

  1. Musel jsem ten text po sobě po dalším přečtení přece jen trochu poupravit, bylo to moc "překladové" a ne přesně odpovídající naší realitě.

    OdpovědětVymazat