středa 14. ledna 2015

Zase jsme začali

Po dlouhém nočním rozhovoru v noci ze soboty na neděli se mne manželka zeptala, zda to (rozuměj silikonovou klícku na penis, BON4 Silicone Chastity Device) ještě mám, a po kladné odpovědi řekla: "Tak to budeš od zítřka zase nosit."
Pak jsme se nádherně pomilovali za světla lampičky v její oblíbené poloze na koníčka, kdy na závěr škemrám, zda už mohu uvolnit "své kapičky".



V neděli odpoledne jsem se pečlivě vyholil a následně i depiloval cukrovou pastou, okoupal se, nasadil klícku, navlékl jako spodní prádlo červená pánská tanga...
Večer manželka usnula dřív než já, takže jsem s nasazenou klíckou pod noční košilí šel spát bez jakékoliv aktivity.



V pondělí ráno jsem klícku sundal, osprchoval se, zase ji nandal, a začal mi běžný pracovní den.
Večer pak v koupelně opět procedura "klícku sundat, osprchovat se, klícku nasadit" - nosím klícku bez zámku, je to o důvěře a o tom, že prostě CHCI.
V manželském loži následovala odměna, pokyn klícku sundat, zhasnout, a pak jsme se opět milovali tak jako v neděli po půlnoci, jen tentokrát potmě, ale ve stejné poloze.
Klícka zůstala do rána vedle postele.



V úterý ráno jsem se osprchoval, nasadil klícku, a začal další běžný pracovní den.
Večer ale manželka usnula velmi brzy, takže po koupelnové proceduře jsem ještě přidal dámské kalhotky (viz zde) nasazené na klícku - penis v klícce je tedy pod kalhotkami stočen mezi stehna, když dám nohy těsně k sobě, mírně si způsobuji "malé mučení". Mám chuť se svou nezměrnou touhou po sexu, který teď nebude, trochu potrápit.
A ponocuji a listuji si stránkami tumblr.cuckoldmarriage.info, i když vím, že cuckolding není naše parketa...

Žádné komentáře:

Okomentovat