čtvrtek 15. ledna 2015

Zase jsme začali (II.)

V úterý večer jsem text končil slovy: "A ponocuji a listuji si stránkami tumblr.cuckoldmarriage.info, i když vím, že cuckolding není naše parketa..."
Ale měl jsem ještě dopsat, že jsem zároveň něco po dohodě s manželkou objednal:
  • Objednal jsem nový kovový pás cudnosti (ten silikonový se nám nezdá dost hygienický pro nošení 24/7, neboť mé tělo jako celek vykazuje vysokou potivost a nejsem si jist, zda sejmutí CB a sprcha 2x denně stačí) na cudnost.cz


    Pravděpodobně již v pátek budu moci pořizovat podobné foto sám.
  • A dále jsem si na cstring.cz objednal jednak c-string pánská tanga


    a jednak zajímavé pánské boxerky (co do nich půjde, předpokládám, nosit klícka)





Ve středu ráno obvyklé "klícku sundat, osprchovat se, klícku nasadit", ale v průběhu dne jsem to musel modifikovaně "klícku sundat, penis a varlata opláchnout studenou vodou, aplikovat dezinfekční krém, klícku nasadit" zopakovat v práci, a večer, byť jsem po "klícku sundat, osprchovat se, klícku nasadit" použil i parfém, jsem mou paní již k žádné aktivitě nedokázal přimět - chtěla spát.

V noci mne vzbudila ostrá bolest na spodní straně šourku, ale nepanikařil jsem, klícku považujeme za hračku, nemá působit zdravotní problémy - prostě jsem ji sundal a spal dál, ráno se v koupelně podíval zrcátkem, zjistil, že zespodu šourku mám červenou jizvičku od skřípnutí, a rozhodl se dnes vyrazit do práce bez klícky, jen, abych musel být "cudný", si vzal červená dámská tanga Penthouse (mám pár kousků spodního prádla, které se sice prodávají jako dámské, ale užívám je já).
A samozřejmě na záchod chodil "na holku", aby si snad někdo nevšiml...


Žádné komentáře:

Okomentovat