neděle 18. ledna 2015

Těžší klícka

Takže jaké jsou mé první víkendové zkušenosti s těžší klíckou (ta kovová je citelně těžší než silikonová!)?

V sobotu dopoledne jsem chodil s klíckou a c-string tangy, ale jak těžší klícka přece jen táhne penis dolů, tanga sklouzávala. Zkusil jsem pak být cca dvě hodiny jen v c-string tangách, to už držela pevně, jen když jsem cosi hledal a musel si dřepnout, spadla (ostatně jsem kdesi na youtube viděl, že i holce dokázala c-string tanga vypadnout z pod šatů [1] - být holka, tak si pod šaty na diskotéku neberu c-string tanga a jdu raději "na ostro").
Odpoledne jsem zase nasadil klícku, ale místo zámku dal jen provázek - liščí smyčku, neboť zámku by asi nedělala dobře voda na plaveckém bazénu. Zvládl jsem to nakonec tak, že klícka zůstala i pod plavkami a při odchodu z bazénu jsem plavky rychle stáhl a zabalil se do ručníku, takže klícku nikdo neviděl.

Večer jsem udělal manželce "módní přehlídku" - pod klasickými pánskými tangy není klícka vidět, c-string tangům se žena smála, připadala jí směšná, s ohledem na mou neatletickou postavu, no a konečně ony nové boxerky ohodnotila jako dost průhledné.
Pak obdrženým klíčkem odemkla zámek a lačně jsme se milovali, vzhledem k včerejšímu "self milkingu" jsem vydržel hodně dlouho!

Klícka zůstala odložená celou noc a celé dopoledne, nosil jsem jen černé "penthausky".
Odpoledne následovala depilace cukrovou pastou (od minulého týdne už obrazilo strniště), nasazení klícky "na ostro" pod noční košili a tepláky. Zámeček občas zacvakal o klícku. A půjdu spát, v noční košili, s klíckou... Žena už dávno spí...

Žádné komentáře:

Okomentovat