středa 14. ledna 2015

Tak znovu

Loni na počátku ledna jsem začal psát "skoro deník", ale pak jej nějak zapomněl publikovat... A přišel na to až dnes, když se chystám znovu k tématu psát...


V úterý jsem tedy dorazil domů, o chvíli dříve než manželka, v koupelně se opláchl žínkou a nasadil klícku. Bez spodního prádla, "na ostro", jsem se oblékl do domácího oblečení a jal se věnovat klasickým domácím činnostem.
Manželka se ptala, proč jsem byl tak dlouho v koupelně, ale pak si sama odpověděla: "Ono to chvíli trvá, než si to nasadíš, že?", usmála se.

Večer jsem, v noční košili a v klícce "na ostro", bez spodního prádla, překládal článek Public Chastity.



Ve středu ráno jsem klícku ve sprše sňal, po osprchování natřel genitálie dezinfekčním krémem (mám penis a šourek u kořene poněkud otlačený od nosného kroužku), klícku znovu nasadil, oblékl na ni boxerky podobné značce Diesel (ale neznačkové) a vyrazil "do nového dne".

V poledne a odpoledne jsem vždy na chvíli klícku sundal a otlačené genitálie natřel dezinfekčním krémem. A zůstal dále v klícce.

Večer jsem klícku sundal, vykoupal se a zase ji nasadil.
Pak mne ale v posteli manželka překvapila, až možná zaskočila. Začala mne dráždit nožkama, když zjistila, že jsem uzamčen, dostal jsem pokyn klícku sejmout. Pokračovala v dráždění, takže mé kapky z penisu, sevřeného mezi jejími lýtky, jí nakonec postříkaly stehna. Jen musel být použit lubrikační gel, kůže lýtek je suchá a lehce drsná, s rašícími chloupky (nevím, kdy si nožky naposledy holila, na pohled není vidět nic, ale přece jen kůže na penisu je příliš jemný indikátor).
Klícku jsem omyl a uložil, a ještě pak vedle spící ženy pročítal stránky na téma cuckold - vnitřně jsem přesvědčen, že toto není cesta pro nás, ale kdo ví...



Ve čtvrtek ráno jsem na "odpočatý" penis místo klícky natáhl jen černá elastická dámská tanga, jeden ze symbolů submisivity. A celý den "se držel" nic neprovádět.

večer jsem si pak po koupeli opět nasadil klícku, byť jsem cítil, že jistá místa na genitáliích jsou stále citlivá na klíckou způsobené otlaky. Ale "jedeme dál".



V pátek ráno jsem zase klícku z penisu sundal, některá místa jsou bolestivě otlačena. Oblékl jsem si červené string Penthouse a vyrazil "do světa".

Večer tak vyřízen, že jsem šel, pod noční košilí naostro, spát.



V sobotu, až odpoledne, jsem si, převléknuv se do domácího (po návratu domů), nasadil klícku. A ponechal si ji po zbytek dne. A že jsem navečer musel ještě mimo domov, vyrazil jsem, pod kalhotami s klíckou a "na ostro".

Večer jsem po koupeli otlačené genitálie natřel dezinfekčním krémem, klícku zase nasadil a jal se věnovat překladům.

Žádné komentáře:

Okomentovat